2011. október 5., szerda

ROSSZALKODÁS



Ma is és tegnap is rossz voltam és punktum! Tegnap reggel nagyon korán keltem, 7 előtt már főztem (egyébként nagyon finom lett Maci szerint is) , aztán 8-tól munka, emberek, alkotások, probléma-megoldások a köbön, stb. Néha annyit beszélek és annyit beszélnek hozzám, hogy magam is meglepődök!Mennyi szó repked a zirodában!!! Beszélnek a Zemberek!Azért van a szájuk!
Néha az az érzése Macinak, hogy kihelyezett pszichiátriai-pszichológiai rendelés folyik és ráncolja csendben a homlokát, mint a képen a kiskutyák. Hát emiatt elfelejtettem cukrot mérni, enni és kávézni is! Na ennek a három fontos ténynek a hiánya enyhe narkolepsziához és gyomorfájáshoz vezetett! Kvázi elaludtam néha és gyomorgörcsre ébredtem. A legjobb része amikor a Zember úgy szolgálja ki a kollégáit, hogy ásít és bealszik a pultba! Na aztán tettem róla, hogy felébredjek!!!
Tegnap délután kaptam egy doboz IKEA cappuccinos gyömbéres kekszet és a felét idegességemben megettem, ma a maradékot Snoopyba beletömtem!!!Lehet hogy most Ő lett ideges...
Ma jobb napom van, igaz álmos vagyok, mint a fene, de délután kórházba menet fel kell ébredjek, vezetés és parkingolás közben csak nem alhatok el!
" Kitettem egy matricát a hátsó ablakba: női vezető. És ha leparkolok valahol, akkor az utánam érkezők nagy tiszteletet tanúsítanak: a kocsim előtt és mögött legalább öt méternyi légüres teret hagynak." (Vavyan Fable)

Hát persze hogy nem mérem folyton a cukrot! De holnap fogok megint ujjdöfködni!
Vannak napok, amikor engedni kell a nadrágszíjon, kicsit rossznak kell lenni (na de minden nap?)!
Egyébként is várom a Mikulást!Kérek Tőle egy kiskutyát!!!!
Egyébként a Mikulás azért olyan vidám, mert tudja hol laknak a rossz kislányok!
S hogy milyen fura is a Zélet, am jött egy hírlevél az InforMedtől, amiben naná hogy a cukormérőkről írogatnak nekem , meg persze a magas vérnyomás+cukor párosról!
Hát megérem, hogy egyszer mondjuk valami izgalmasabb téma jön!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése