2011. október 27., csütörtök

LABOR-AMORTIZÁCIÓ

Hoztam a formám múlt csütörtök reggel. Maci feláldozta magát és elkísért a vérvételre! Miután valóban egy boszorkány veszett el bennem, megint vonzottam az OEP-nek a bajt!Sejtettem hogy baj lesz!!
Indult azzal, hogy a 7-kor nyitó rendelőben 1/4 8-kor mi voltunk a 15-dikek, kollektíven. Azon filóztam, hogy a kerületi nyugdíjasok előző este odafekszenek hálózsákban a rendelő elé? Netán a Bazilika előtt táboroznak? Nem lehet megelőzni őket, így a munkába igyekvő szerencsétlen álompolgár csak baktathat a nyugdíjas klub után. Ha az embernek esetleg és netán-talán boltja van, na az aznap ki se nyisson!
Későn jött az ötlet, hogy Optibinél,az Optika boltban kellett volna az sztk-keretek között menedékjogot kérnem éjjelre.Akkor én lettem volna a No.1 nyugdíjas éradó!
Fél 8-kor megjelent a nagy-tekintélyű biztonsági őr és beengedte a felduzzadt tömeget /a hátunk mögött 40 ember kb./
A lépcsőház bejáratánál a felduzzadt tömeg megakad, mert Manci néni azon filózik, hogy lifttel vagy gyalog menjen fel a másodikra. Csókolom tessék gyalog elmenni a liftig, addig mi felkecmergünk.A férje foglalja  a helyet a sorban úgyis. Jó 2 emelet gyaloglás, felérés, sorbaállás.Hát ha jobban tudnék lépcsőn mászni vagy tülekedni, akkor előremászhattam volna, mint az egyik kopasz pondró-manusz.Ő jött az utolsónak a földszinti sorban-unatkozáskor, majd elsőnek betülekedte magát a tűkhöz! Biztos tű-elvonási tünetei voltak.
Nos elkezdődik a meccs:: sorbaállás, 2 ablaknál, lassú haladás. Közben problémák sora, elfogy  a tű, elfogy az ápolónő, elfogy az ajtó amit be lehet csapni.Fogyatkozunk lassan, mint  a hold, de aztán meglódulunk. Maci átlök a másik üresedő ablakhoz, ahol Aranka néni elveszi a papíromat, majd megkérdezi milyen orvos küldött ide? Mondom Dr.5ker  /Dr.Oetker-pudingorvos/, miután itt lakom az V.kerben 40 éve!
Hát jó mondja,majd krampácsol a billentyűzeten, és kérem tisztelettel ebben a pillanatban bedöglik a rendszer! Átszól Gizi néninek, hogy nálunk most nem látszik a képernyő fele. Bacchus!!!!A sorszámot nem tudja kinyomtatni nekem, mert nem ad a gép.Rosszul töltötte ki a beküldő orvos, hiányzik a fene-tudja-mi szám és egyébként is, most akkor Ő beütögeti! Én meg a fejem a falba! Mondom kedvesen, milyen jó hogy a cukromat mérjük, még fél órát állok az ablak előtt, 20 lesz a cukrom! Édesem!
Na kész a krampácsolás, számot csak úgy kitaláltak nekem, nem kapok matricát!Pedig azt mindig szeretettem!Legalább egy katicásat adhatnának.  Periférián kívül rekedek, no matrica!
Kérdezi Aranka néni, hogy:- Pisikét hoztam? -Igen, vegyem elő?-gyanakvóan nézek körül. -Persze, majd arra ráírom a nevét!  Hát gondoltam a folyékony tintát kitalálták, de hogy az hogy fog megmaradni a tormás üvegben lévő reggeli terméken , nem tudtam elképzelni!
Mindenesetre előszedtem a cuccost, sorban-állók ugyanilyent hoztak csak velük átöntették , fehér 2 decis, műanyag ivópoharakba. Olyanba amiket az automaták dobáltak ki régen magukból, és amik összerogynak 1 dl folyadék után!

Végre mehetek öntögetni a koedukált klotyóba, majd utána újra sorba állni , a vérvételhez! Maci foglalja a helyet!
Hát el-filóztam a klotyodában, ahol le kellett adni a gyűjteményes poharakat, ha a fadobozt meglököm akkor valóban "kollektíven gyűjtött vizeletek" lesznek, mert a padlóról mosnák fel, aztán porcióznák szét! Üzenem az OEP-nek hogy talán a régi zárható tetejű pisikés poharakat vissza kéne hozni a rendszerebe!
Na bedobom a tormás üvegemet, hetyke kis kockás tetejűt vittem.A néni ragasztotta rá az oldalára  a nevemet!Büszkén berakom a fadobozba! Van fedél a fejünk felett, nincs kilakoltatási moratórium!


Végre behívnak a vámpír-barlangba! Dr.Aculáné, a laboránsnő kályhacsövet vesz elő, elájulok majdnem. Akkora a tű, mint amivel egy elefántot oltanak be influenza ellen. Csókolom én egy kislány vagyok,vékony  hófehér bőrrel.Hát ez nem nagyon számít. Egy fajta tű van, biztos ez akciós volt a Tescoban!

Na elszorítja a /nem a nyakam!!/  muszklimat, ökölbe szorul a torkom és a kezem, tű be, vér ki! 4 kis kémcső után kiszabadulok, nem kémkedek tovább.Kis papírtörlő a lyukra! Kimenekülünk Macival, majd a székeken megpihenünk a váróban.A sor kígyózik továbbra is! Komolyan mondom 10 percig nyomtam a vénámat, alig állt el a vérzés! Béna véna! Tudjuk hogy a cukrosoknak nehezebben áll el ha megvágják magukat, vagy nyílt sebük van. Na jó, de én csak kicsit vagyok édes, viszont a kályhacső a fűtésnél használatos hő kiengedéséhez való! Az én fáradt gőzöm nem ott jön ki!Kilyukasztottak!!!!!!!!!
Megkérdezzük a néniket mikor van lelet? Ha ásatásra megyünk, de itt csak holnap ássák elő a fiókból

Másnap bemerészkedek a leletekért, és igen! Csak a fele készült el, mert informatikai problémák adódtak!!
Hát kérem ha kell, pisilek mindenki helyett! Fele-lelet a kezemben. Nem örülök, a cukrom kiverte a biztosítékot: 9,8!!Ilyen magas még nem volt soha! Ezt is el kellett érnem, nem csak a kilincset!
Hétfőn újra megpróbálom, mert nem adom fel és sikeresen megszerzem a maradék lelet-felemet!Nix gut! De lehetne rosszabb is, vigasztal az orvos. Hát köszi, tényleg!
Májfunkció magas, koleszterinnel karöltve! Fehérvérsejt itt, vörösvértest ott! Olyan mint az itt a piros, hol a piros! Na nem untatok senkit, a lényeg hogy a diabetológián landolok most pénteken. Ha nem sikerül a partraszállás, akkor az ex-Máv kórházban kötök ki, valamelyik mellékvágányon.
Arra gondoltam, ha eltévedek, akkor kérek telefonos segítséget az orvostól! Nagy sikerem lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése