2011. október 2., vasárnap

UJJÉ A LIGETBEN



Nagyszerű lenne, ha a hullámvasúton hasítottam volna és nem a cukrom csinálná a hullámzást!A képre hasonlít a cukormérési görbém!Micsoda öröm lesz, ha a dokinéni meglátja!
Ott megyek el a Városliget mellett 4-szer egy héten, lassan barátságot kötünk a Vidámparki matuzsálemmel /anno 1922/! Egész hiányzik ha nem látom! Ő marad majd, ha a Vidámpark el is költözik és végre kedvenc Állatkertem nagyobb helyet kap!Lehet hogy majd innen nézhetjük a mosómacikat akció közben!

Tegnap is és ma is a kórházban jártam Anyunál, ebéd-időben!Nagyon nehéz rávenni hogy egyen,de nem lehetetlen!A baj, hogy ennek ellenére fogy...30 kilót mutatott a mérleg.Nincs ereje felkelni, a nővérrel állítottuk rá a mérlegre,de nem lehetett elengedni, mert nem bírt megállni egyedül... Szívfacsaró dolog és ez kihat a cukromra, rettentő módon. Ma fordult elő 9 hónap alatt először, hogy a kóteremben elsírtam magam.Szépen eltitkolva szipogásnak álcáztam, de a könnyek sajnos nem láthatatlanok. Aztán kimentem, és kint is dőlt belőlem a könny.Szóval ha orvos még egyszer azt mondja,hogy ne idegeskedjek, akkor valószínűleg kiszaladok a világból!
Szombaton a két unokatesómra vigyáztam, baby-sintérkedtem és az legalább kicsit kizökkentett a való világból!Capitalyztunk és jókat nevettünk, vacsiztunk és néztük az X-faktort.Aztán 10-kor kergettem Őket a házban, hogy indulás fürdeni!Ketten kétfelé nyomultak én meg utánuk!Na ezek a pillanatok, amik endorfin-termelésre alkalmasak, a csokievés után!A testmozgás pedig köztudottan csökkenti a cukrot!
Na ennek eleget téve, ma sikeresen bele FUTottam a Spar FUTó-verseny FUTó-mezőnyébe. FUTólag megjegyzem, hogy tegnap lestem a weboldalukon az útirányt, de nem a mai térképet dobta fel.Én meg feldobódtam, hogy végre nem a város közepén, a betonon FUTnak. Nem a frászt!
A lényeg hogy az egész város lebénult, velem együtt! A cukromat nem mertem megmérni, miután hazaértem, 34 fokban, 3 korpovit keksszel és 2 dl vízzel a hasamban .Végig őrjöngtem az utat, sok más autós társammal együtt!Akiket láttunk elcsigázott, vánszorgó,meggyötört arcú, fáradt FUTók voltak!!Gondolom az élmezőny már elhaladt, ők a sereghajtók voltak.Na most hogy emiatt miért kell 4 sávos útlezárás, azt senki nem tudta!
Lehet hogy ezek után nem FUTok  Sparolni az üzletbe!
Pénteken este elkészítettem egyik kedvenc hidegkonyhai finomságomat, a Vendégvárót!Ezt sokan ismerik sok-sok néven! A lényeg, hogy a cukor-diétába beilleszthető és kenyér nélkül is fogyasztható, mint azt én is teszem!A másik blogon fent volt már, de most idebiggyesztem képpel együtt!
Kiszámoltam hogy egy szeletben 53,3 kcal és 1,09 szénhidrát van! Na most ezt egy 1000 kcal és 100 szénhidrátos diétában remekül alkalmazhatja bárki! Pláne az, akinek nincs ilyen kegyetlen megszorítása!A derékszíján!



Vendégváró/21 szeletes őzgerinc formába vagy kuglófformába/

Összevágunk apróra 1 db almát, 2-3 db savanyú uborkát, 1 db zöldpaprikát, 1 fej lilahagymát, 20 dkg gépsonkát és 6 db főtt tojást.
1 pohár joghurtba belenyomunk egy kevés majonézt és jól összekeverjük. 1 dl forró vízben feloldunk 1 húsleveskockát és amikor teljesen oldódott belekeverünk 1 csomag zselatint.
A zselatinos levet összekeverjük a majonézzel elkevert joghurttal, majd az egészet összedolgozzuk az apróra vágott hozzávalókkal! Hidegvízzel kiöblített formába öntjük és folpackkal letakarjuk, egy éjszakára a hűtőszekrénybe tesszük! Másnap felfalható!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése