2011. október 30., vasárnap

MÁV VÁGÁNY II.

Leletek szépek, értékek rémesek, de nem nagyon! 5 éve nem találkoztunk, doki közli semmit nem változtam! Ja csak hüjébb lettem! Ezt be is bizonyítom rögtön! Kérdezi bejelentkeztem? Mondom igen a vagyonőrnél! Röhögés! A betegfelvételnél kellene, ahhoz le kell ereszkednem az alvilágba, az udvarra!Gondolom ha ez így megy még füvet is nyírok ma a kertben! Még jó, hogy nincs is kert!
Szóval liften le az U betűig, aztán balra aztán jobbra aztán keresem meg a betegnénit!
A lényeg ahhoz hogy írjon receptet beutalót vagy akármit, le kell menjek bejelentkezni, mert addig nem ismer fel a komputer!Ha így megy tovább az OEP biometrikus azonosítót szerez? Doki édes, kikísér a kerengőbe és elmagyarázza merre van a lift! Mondja hogy milyen jó, elég elmondania egyszer és megjegyzem,mert nem vagyok szőke! Mondom de, csak festem a hajam!Igen azért ilyenkor előjön pár szőke tincs, röhög rajtam!
Na liftet megtalálom, ez meg olyan kicsi mint a WC. Kb.2 négyzetméter!Ha valaki beszáll rátapadok a falra.Ennek csak 1 ajtaja van, nix büfé! A gombok mellett filctollal ráírás, hol a szülészet (már megint! ) a szemészet (azt különösen jó kiírni) meg a sebészet (interaktív)!

Klausztrofóbia előjön! Eddig el volt bújva a nagy liftben! Na gombot megnyomom és örülök amikor ajtó kitárul, 5 ember betódul!Mondom talán ha kiszállhatnék, akkor ők beférnének, de nem!Visszatuszmákolnak engem is, egy ápoló mondja nekem, hogy én nem itt akarok kiszállni!Hát ha ő mondja biztos!Kiderül ez csak a földszint!Még egy emelet és megfulladok!Végre kiszabadulok, és a központi aulában landolok!Kb.mint a képen!
Végre fél perc tekergés után, miután egy szerencsétlen tábla sehol ,rátalálok a betegfelvételre. Előttem összehúzza a függönyt! Na átparkolok a pénztárhoz, a néni mondja jó helyen vagyok!Miért fizetni kell hogy felvegyenek? Nem, hát ő a betegfelvételi néni, a pénztár-tábla csak kint maradt!Akkor lebontom, ajánlkozom! Na az összes adatot rögzítik, ehetek vissza!
Ó kérem liftbe be, liftből ki, folyosó, intenzív, vasajtó. Doki behív, recept a kézbe. Nem kerülhetem el a gyógyszert sajnos. Hát ez van. De a gyógyszerrel és diétával, meghosszabbíthatom az időt az inzulinig!Tehát így talán minél később kell lőni magamat! Szomorú, de ez az igazság!
Ismerkedjek a Meforal tablettával.Mondom jó, majd barátságot kötünk! Úgy szeretlek majd megeszlek! Napi 2 tablettával indulunk. Ne ijedjek meg, hasmenést okozhat! Ó az kitűnő, spórolunk a hashajtó teákkal!
2 hét múlva kontroll, aztán havonta vérvétel, gyanítom! Ezt már ismerem, csináltuk párszor!
Ott rontottam el, hogy 5 éve nem találkoztam a doki bácsival, így nem tartott a kontrollja alatt! Ő olt az egyetlen ugyanis, aki kb.7-8 éve hatni tudott rám.Nem vettem komolyan egyik orvost és orvos barátot sem, de Őt igen. Nyers őszinteséggel megmondta, hogy előbb-utóbb cukros leszek; csak nem mindegy mikor!
Akkor ijedtemben ledobtam 20 kilót! Most ugyanez következik!Pláne hogy már gyógyszert is kapok...
Utamra bocsát, recepttel felvértezve.Azon filózom melyik lifttel menjek és hová?! Jobbra nézek a kerengőben látok egy lépcsőt.Gondolom lefelé elindulok, majd kikötök az alagsorban. 3 emelet lefelé és  a vagyonőrnél landolok: Bacchus ott kellett volna felmennem és a vasajtónál kötök ki!
Mi ebből a tanulság: fogyókúra miatta 3. emeletre gyalogolnom kell!Így én felmegyek, a cukrom lemegy! Jobb esetben nem találkozom vele!
u.i.: Meforal alattomos dög, egyik pillanatban megtekeri az embert és akkor rohanás!!!Tegnap vasalás közben 1 óra alatt 6-szor rohantam! Lehet hogy ez így fogyaszt!Futásra készteti az embert!!!!de ki fog akkor vasalni????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése