2012. augusztus 29., szerda

SZITAGLIPTIN VS. INZULIN-PEN-DRIVE


Sajnos metformin-érzékenységem van, kvázi nem szedhetem a megszokott Meforal tablettát.Pedig egész jól összeszoktunk és nagyon jó kis vércukor-értékeket mértem. Viszont folyamatos hányingert okoz, így többszöri nekifutás után elváltunk.Miután "kiőrjöngtem" magam, a cukros-bácsi felírt egy új gyógyszert!
Lehet hogy a cukorbetegség süketséget okoz, azt hallottam hogy Danubiának hívják az új bogyót!Filóztam is mi köze lehet egy szernek a Dunához? Ha nem hat, akkor ugrom? A patikában szembesültem, hogy Januviának hívják :)
Elolvastam a használati utasítást, rajtam kívül szerintem senki, elborzadtam és röhögtem! Hatóanyaga a szitagliptin! Elképzeltem amint lepkevadászok szitakötőket fogdosnak, majd laboratóriumi körülmények közt, mint a kígyómérget, megszerzik a szitagliptint!
Ettől a gyógyszertől várjuk optimistán a cukrom rendeződését! Bizalmat szavaztunk a szitakötőnek, ha jól fejti ki hatását, nem kell inzulint szurkálnom!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése