2013. október 31., csütörtök

NYAKON VÁGVA, AVAGY NESZE ITT EGY PÚP



Most szó szerint kell venni a blogbejegyzés címét! Egy hete valami furcsa izomfájdalom keletkezett a nyakamban.Először azt gondoltam, félre néztem valamikor,de aztán ahogy megtapogattam a nyakamat éreztem hogy új fejem nő megint.Maci szerint én lehetnék a hétfejű sárkány!!!
Megint, mert 4 éve pont ugyanilyenkor tárták fel a nyakam titkait :)  Akkor addig vártam, amíg pingpong labda nagyságú lett és ahogy a rendelőben hozzáértek a szikével a nyakamba ömlött a meleg folyadék belőle! Na ezen okulva most már ezt nem vártam meg, hanem átrepültem egy szép szerda reggel a Hercegprímás utcai rendelőbe.
Kedvenc sebész Doktornőmhöz (dr.Cséffai Natalja) becsekkoltam, majd röpke egy óra folyosón-üldögélés után behívtak( addigra szék alakú lett a fenekem). Szóval a régi asszisztens hölgy fogadott, beírta a gépbe hogy már megint mit alakítottam, majd megvártuk a Doktornőt!Ő tapogatta, majd emlékezett a nyakamra és mondta most feltárjuk újra! Jobb lett volna Nofertiti sírját feltárni, de Neki már elporladt a nyaka... is.
Szóval én naivan azt gondoltam, hogy újra a másik vizsgálóban lévő asztalra kell felhuppannom és felvágnak.De most felvágtak, az új műtőre!Egynapos sebészet címszó alatt egy vadi-új, steril  műtőt építettek.Ekkor még mindig nem sejtettem semmit.Gyanútlanul leültettek egy székre egy szobában, ahol villámgyorsan előkerült egy borotva.Na gondoltam ezzel maximum szőrteleníteni lehet, és így is lett: a nyakamnál hátul fazon-igazított a Doktornéni!Ekkor előkerült egy kék műtősruhába öltözött, nagyon kedves fiatalember.Érdeklődött hogy az asztalon az én cuccaim hevernek?Válaszoltam hogy igen; na akkor menünk mondta erre nekem.Jó, de hová? Hát öltözni és utána a műtőbe!!!Bekísért az öltözőbe,adott egy szekrényt kulccsal aztán átadta a műtősrucimat!!!!Valahogy leesett a tantusz, ez most élesbe fog menni.....kérdeztem mi maradhat rajtam a ruci alatt!Semmi!!!Ajvé  mondom a bugyim sem?Megkönyörültek rajtam, végül is a nyakam vágják fel,a fenekemen van már vágás :)
Világoskék egyszer használatos, pet-palackból alkotott ruha volt, amit úgy kellett felvenni, mint a kényszerzubbonyt!Előre nyújtott kézzel bele és aztán próbáld meg a hátadon végig összeragasztani a tépőzár darabkákat úgy, hogy a segged ne lógjon ki!Na jó volt 2 darab kötöző madzag is, hahaha 2*8 centi!
Azzal mit lehet kötni? Barátságot!
A méret háromszor nagyobb emberre való volt, így saját magam kergettem benne, mire valahogy összekötöztem magamon!Persze a piros bugyingó csak kivillant, ez csak engem frusztrált!?
Kaptam még a lábinkómra kék nylon zacskót, amivel nem szabadott lelépni a földre, hanem bele kellett ugranom egy fehér gumiklumpába!
Na jött értem Zoli, a műtős Úr és elkalauzolt a steril műtő felé.Aláírás, hogy nem halok meg a műtét közben, de ha mégis akkor saját lábamon távozok haza!Szóval papírmunka és számítógépes adategyeztetés után végre irány a műtő!
Szép világos műtőszoba, steril cuccokkal és az ágy!Na erre felpattantam, óránként 1 csomóval hasra-vágtam magam és érdeklődtem, hova tegyem a kezeimet?Bébifóka pózba (szóval feküdjek magamra).
Doktornéni jött és forgatta a fejem, majd mondta hogy nem szabad mozognom, így kitekert nyakkal kell maradnom.Hát én meg a nyugton maradás két más téma, de nagy úr a muszáj, mozdulni sem mertem!
Beinjekciózta a nyakam, tök elzsibbadtam 4 szúrás után.Rám tettek egy "lyukas zászlóra" hasonlító zöld műtős-kendőt, majd elkezdték a nagy operációt!Közbe olyan édes volt, hogy nyugtatott és kedvesen megsimogatta a vállam, ne féljek, nem kell izgulnom!
Szerintem 25 perc lehetett, de nagyon melegem volt a pet-palackos ruciban; így óráknak tűnt! Nyirbálta a nyakincám,aztán hallottam hogy éget is,szabtak-varrtak,dréncsöveztek és kötöztek a műtősnővel együtt.
Végre kész lettem, letörölgettek, felülhettem. Na ekkor lepődtem meg:irdatlanul szédültem.Nem is engedtek le a műtőasztalról!!!Kicsit üldögéltem, aztán Zoli jött és gyanítom sok éves tapasztalatával tudta, hogy képtelen leszek egyenesen menni.Bekísért és mindenképpen akarta hogy feküdjek le a fektető ágyra.Inkább üldögéltem egy jó ideig....aztán valahogy felöltöztem, kicsit szédülve.
Jött a Doktornéni és figyelt rám, kérdezte hogy vagyok.Nem mehettem haza addig, amíg nem nézte meg a nyakamon a kötést!!!Kaptam gyógyszert, ellátott jó-tanácsokkal és másnapra  visszarendelt kötözésre!
Nem is a kötözéstől tartok, hanem hogy utána nekiszaladok egy hosszú Halloweenes hétvégének, amikor is ki fogja bekötözni a kis púpomat majd???


(Éjszaka átvág a púpos a temetőn, egyszer csak eléugrik egy kis törpe, s megkérdi a púpost:
- Mi van a hátadon púpos?
- Egy púp
- Kell az neked?
- Nem.
A púpos hirtelen felegyenesedik, s boldogan sétál keresztül városon. Szembejön vele a sánta, akinek elmeséli mi történt. A sánta fejvesztve rohan a temetőbe elé is odaugrik a törpe.
- Mi van a hátadon te sánta.
- Semmi...
- Akkor nesze itt egy púp!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése