2012. augusztus 29., szerda

SZURKÁLÓDÁS ÉS PÁNIK


Múlt pénteken becsattogtam a MÁV (Honvéd? ) kórházba, a "cukros-bácsihoz" és a beteg-bejelentkezőnél rögtön belém kötöttek. Gondoltam hogy lassan eljön ennek is az ideje.A Honvédba halandó ember nem nagyon mehet már be, mert a fegyveres testület tagjainak lett alárendelve. Rendben kell ilyen is, biztos a katonákat rendőrök őrzik vagy fordítva.Természetes hogy őket is meg kell védeni a betegségektől, végtére esendők!
Régen valahogy így működött a Kútvölgyi kórházi létesítmény, ahol pártfunkcionáriusok, politikusok gyógyultak. Na egyszer, az én orvosom ott dolgozott, bent töltöttem egy éjszakát kényszerből, mert éjjel kellett vért venniük. Két idős hölggyel voltam egy szobában, akik úgy horkoltak, hogy éjfélkor a vérvétel után kiköltöztem a folyosóra! Nincs fogalmam szerencsére milyen volt más időszakokban a kórházi lét ott!
Aztán szerencsére a megboldogult Szabolcs utcai kórházba vezérelt a jó-sorsom; ott születtem ugyanis a múlt században :)
A diabetológus szakorvos karmai közé ott kerültem; igaz jó kezek irányítottak végig! DE a Szabolcs utcai kórházat megszüntette a politika, mert valakinek nagyon kellett volna az ingatlan és gyógyszálló-wellness akármit szeretett volna ott létesíteni!Arról szól a fáma, hogy ugyanaz a víz csörgedezik ott a csapokból, ami a Széchenyi fürdőben. Na a lényeg, szétszéledtek az orvosok, az én "cukros-bácsim" a MÁV-ba került, evidens módon mentem utána.Eddig hagyták is, mert oda tartoztunk. EDDIG! Most újraértelmezték a "szabad orvos választást"! Menjek a fenébe címmel, ott ingyen van vérvétel!
Szóval a beteg-bejelentkezős néni kedvesen "megsúgta" hogy a vérvételt és minden mást is fizetnem kell, úgyhogy csak a beszélgetést támogatja az OEP! Köszönöm szépen, lassan azért is fizetni kell majd, hogy az orvossal beszélhessek!?
Az elmúlt hónapok mély nyomot hagytak bennem ; sajnos Anyu halála és az azt megelőző időszak kegyetlenül elbánt velem...
Kifelé tartom magam, de belül emésztődök csúnyán! Talán ha képes lennék arra, amire nem , akkor nem lettem volna már eddig is cukros!A lelki problémák és a stressz nagyobb roncsolódást okoz mint azt gondolnánk!  http://www.lelkititkaink.hu/stressz.html
Egyszóval pènteken elhangzott a soha nem várt mondat :"kezdjek barátkozni a gondolattal,hogy előbb-utóbb inzulinra lesz szüksége a szervezetemnek!"Tehát jön a hasba-szurkálás!!! Na ezt szeretném minnél jobban és messze elkerülni! Tulajdonképpen letaglózott, hasba-vágott az információ és első hallàsra elakadt a lélegzetem!
Bepánikoltam, ellenállàsba burkolóztam,erre a doki-bácsi megfenyegetett,hogy majd Ő most jól beleszúr a kis hájamba és én észre sem veszem!Na ezt nem hagytam! Most kezdődik a harc!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése