2014. június 12., csütörtök

NONI?NA NE!!!



De igen!Létezik hogy használ egy NEM gyógyszernek minősülő , növényi alapanyagokból álló készítmény!
Étrend kiegészítő a hivatalos neve; mondjuk ez egy kicsit degradáló kifejezés lassan,de ha segít mindegy hogy is hívják :)
Történt hogy márciusban előálltam egy ritka pocsék lelettel a MÁV Kórház diabetológiáján, a nagy fehér Doki elé.Tény hogy akkor sajnos megugrott a HA1c-m 7,2 lett (a haemoglobin  A1c vizsgálat az utolsó 2-3 hónap átlagos vércukor szintjét vizsgálja, a glikolizált hemoglobin koncentrációjának a meghatározásával. normál értéke 6,1 - 7,1 között van.)!
Sok idegeskedés ért, cirkusz cirkusz hátán! Szóval a Doki megpróbálta elmagyarázni nekem,hogy mi lenne ha kipróbálnánk egy különleges gyógyszert amit csak egyszer kell egy héten a hasamba szúrni?! Erre üvöltésben törtem ki, nem fogom a hájamat szurkálni!!!!Gyanítom a kórházi folyosón is hallani lehetett!!Újabb ötlet: mi lenne ha gyógyszerkísérleti alany lennék esetleg? Menekülőre fogtam a dolgot!!!!!



Szó szót követett, de kaptam még egy utolsó esélyt! Bizalmat szavazott kedvenc cukros Bácsim!
Nem élhettem vissza a bizalmával, tudtam ez az utolsó esély az inzulinos cirkusz előtt!!!!
Snoopy barátom ajánlott egy Noni készítményt, aminek elolvastuk a leírását és a hozzá tartozó kommenteket is.Nos ott fedeztük fel, hogy cukorbetegek is használják és igen hasznosnak találták.Gondoltuk a márciusi rémületes leletnél rosszabbat nem tudok majd produkálni, így hozott nekem 2 heti adagot a sajátjából és belevágtam. Anyukám kávés-poharában reggelenként kikevertem egy mokkáskanálnyit vízzel és felhajtottam! Először persze semmit nem éreztem, de aztán a mért eredményeim jobbak kezdtek lenni és a csoda bekövetkezett 2 hónap után!
Múlt héten elkocogtam labor-vizsgálatra! Mondjuk kedd reggel sírva-üvöltve hazamenekültem: akkora sor volt, hogy 24 perc alatt 1 emberrel végeztek!Csütörtökön vittem könyvet és eltökéltem magam, hogy addig nem jövök el, amíg vért nem ontok!30 perc alatt lezavartam a becsekkolást és a vérontást is!
Pénteken berobogtam Bridzsi Barátosnémmal a kész leletért! A szívem a torkomban dobogott, amikor rápillantottam az eredményre , nem hittem a szememnek!!!!
Az ominózus HA1c értékem lement 6,5-re!!! Javult a májfunkcióm is és a süllyedésem is szuper lett! Nos aki jár gyakran vérvételre, tudja ezek létfontosságú dolgok!
Ma amikor a Dokinak mutattam a leletemet, először nem is értette! Kérdezte mit csináltam? Mondtam úgysem hisz benne, de azért elárulom: NONI! Azt mondta, szedjem tovább nyugodtan! Meg volt elégedve velem!
Nos megyek tovább a magam útján: Barátokkal övezve, kocka cukrokkal kövezve! 
Köszönet Snoopynak , hogy ellát Nonival (Nála kapható ugyanis!)  és jó tanácsokkal!!!
(Gyanítom hogy a szeretet is gyógyít!!!)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése